niedziela, 8 lutego 2009

wycieczka na pragę. pod powieką pudla


kilka praktycznych sposobów, jak dostać się na Pragę.
można wsiąść w tramwaj pod palmą.



dobrym sposobem jest pociąg.

tłuszcz, wołomin, kobyłka, zielonka wysiada na wileńskim.



reszta świata na wschodnim.


przepastny jest ten wschodni, ale nie ma co się bać.







powyżej przedstawiam sposób na odczarowanie podziemnych korytarzy łączących perony.

kiedy wyjdziemy na główną halę...



możemy podłączyć się do praskiego krwioobiegu, zwanego dalej...




katastrofa (to dla tych którzy boją się nowych doznań), lub...



odłam praski (dla tych którzy potrzebują nowych doznań).

do nich zaliczam się ja, co i wam polecam.

jeśli np. chcielibyśmy wymienić pieniądze, możemy to zrobić jeszcze na dworcu wschodnim.




mogą nam się przydać.


możemy kupić sobie bilet i jechać dalej.

i tu kolejna wskazówka.

nie należy bać się spojrzeń podejrzanie wyglądających kobiet.




architektura też gapi się na nas.


ale to nic, w bramach czeka też na nas....











w pewnym mieszkaniu na kawęczyńskiej spotkałem kiedyś...



2 komentarze:

  1. Ja właściwie jestem z chłopak z Kawęczyńskiej, no.
    Zawsze mnie fascynowała ta kamera obita blachą i w ogóle cala ta witryna. Co tam jest? Też mam jej zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za znikające komentarze?

    OdpowiedzUsuń